BMW Art CarGimnastyka
W 1975 r. Hervé Poulain, chcąc połączyć pracę licytatora z pasją do sportów motorowych, rozpoczął projekt BMW Art Car. Cel: malowanie karoserii samochodów wyścigowych przez najwybitniejszych współczesnych artystów. Przed Warholem, Stellą, Lichtensteinem, Jeffem Koonsem i wieloma innymi, to Alexander Calder zainaugurował tę legendarną serię.