Murale w Irlandii PółnocnejGimnastyka
Nie wszyscy o tym wiedzą, ale pod względem streetartu Belfast jest prawdopodobnie najważniejszym miastem świata. Jednak w stolicy Irlandii Północnej murale nie mają cieszyć turystów, ale opowiadać o krwawej historii podzielonego narodu.