Sztuka z kartonuGimnastyka
Karton jest lekki, tani i łatwy w użyciu. Po użyciu kartonowe opakowanie jest zwykle rozrywane i wyrzucane. Na szczęście nie przez wszystkich! Niedrogi, nadający się do formowania i recyklingu materiał inspiruje wielu artystów. Zapraszamy Was na spotkanie z Evą Jospin, artystką która zasłynęła ze swoich niesamowitych kartonowych lasów.