Led Zeppelin: Jak to się wszystko zaczęłoGimnastyka
Kto nie zna Led Zeppelin! W swojej dwunastoletniej karierze (1968–1980) zespół sprzedał ponad trzysta milionów płyt. Mniej znane jest jednak to, że ich pierwszy koncert w kolorze został nakręcony we francuskiej telewizji w małej miejscowości Kreml-Bicêtre na południe od Paryża.