GimnastykaSaype, polny artysta graffiti
Od street artu do land artu. Były grafficiarz wykorzystuje trawę jako tło swych wielkich fresków. Za ich pomocą chce nam pokazać bardziej optymistyczną przyszłość. Wpływać na ludzi, nie niszcząc natury - to motto Saype'a. Jak przechodzi się z ulicznych ścian na zielone pola? I czy malarstwo na trawie może znów wzbudzić zachwyt świata?