Żółty - nowy kolor buntu?Gimnastyka
Kurczak, cytryna, słońce … żółte kamizelki. Przez długi czas kolor żółty był kojarzony z rozrywką i radością. Przed dwoma laty zmienił jednak charakter i stał się symbolem protestów społecznych we Francji. Czy żółty zastąpi czerwony jako kolor buntu?