GimnastykaArtystka Gnawa, która łamie konwenanse
Casablanca, 2019 rok. Uwaga, to nagranie jest skandaliczne, bo kobiety grają w nim na gumbri, instrumencie zarezerwowanym dla mężczyzn. Poznajcie Asmę Hamzaoui, liderkę grupy Bnat Timbouktu.