GimnastykaKoncert, który trwa 639 lat
Wyobraźcie sobie niekończący się koncert. Niemożliwe? A jednak! Artysta John Cage skomponował w 1987 roku dzieło "Organ2/ASLSP", które zachwiało naszą koncepcją czasu i muzyki. Jedyna wskazówka: należy je grać najwolniej jak to możliwe. 15 lat później Rainer Neugebauer i inni pasjonaci potraktowali wyzwanie Cage'a dosłownie. Najdłuższy koncert świata rozpoczął się w 2001 roku w małym niemieckim kościółku. Jedno jest pewne: jego końca nie słychać.