Sztuka ponad chmuramiGimnastyka
Jak zabić nudę w samolocie? Artystka Nina Katchadourian ma na to rozwiązanie. Przy pomocy dostępnych na pokładzie samolotu środków tworzy fotomontaże, kolaże i autoportrety 10 000 metrów nad ziemią.