GimnastykaNajstarsza i najważniejsza ulica Nowego Jorku
To tutaj w 1783 r. Waszyngton świętuje odwrót Anglików. To tutaj w 1826 r. otwarto największy teatr w USA. To tutaj w XIX w. Bowery Boys starli się z wrogim gangiem. To tutaj pod koniec XIX wieku stworzono nowoczesny tatuaż. Tutaj, czyli na Bowery, najstarszej ulicy Nowego Jorku. Czy ta ulica dziś długa jedynie na jedną milę, opowiada historię całego miasta?