GimnastykaHenry Howard Holmes, pierwszy seryjny morderca USA
Henry Howard Holmes był pierwszym seryjnym zabójcą w historii USA. Wyróżnił się tym, że w XIX w. w Chicago zaprojektował i wykorzystał budynek jako maszynę do zabijania. Jego ofiarami były głównie kobiety. W sumie 27 ujawnionych morderstw, a kilkaset przypisywanych. Czy rewolucja przemysłowa i mechanizacja przyczyniły się do seryjnych zbrodni?