Roberta Bayley: fotografka punkuGimnastyka
Brytyjka Roberta Bayley pracowała na bramce w nowojorskim klubie „CBGB”, a następnie została fotografką dla magazynu „Punk”. To właśnie dla nich zrobiła słynne zdjęcie, które stało się okładką słynnego albumu Ramones.