PL
W kinie próbują go zdobyć niemal wszyscy fikcyjni bohaterowie. Ten przedmiot, ten skarb, ten sekret, tę walizkę, tego Graala. To coś nazywa się MacGuffin. Ale kto to w sumie jest? A raczej - co?