GimnastykaBrecht Evens, komiksy bez ramek i dymków
Brecht Evens wystrzelił w kosmos podstawowe zasady komiksu. W jego książkach nie ma ramek ani dymków. Żadna inna forma nie mogłaby połączyć jego akwareli i opowieści. Między marzeniem a koszmarem, zamętem egzystencjalnym i graficznym. Jak przełamał granice, by zrewolucjonizować komiks?