GimnastykaOszałamiająca sztuka 90°
Duchamp udowodnił nam, że znaleziony w sklepie pisuar może stać się dziełem sztuki. Jak? Wystarczy obrócić go o 90 stopni. Od tamtej pory wielu artystów w swoich dziełach postanowiło wykorzystać rotację o 90 stopni. Jak zmienia to nasz sposób postrzegania sztuki?