Być jak Dana Scully
W ciągu ostatniej dekady w sztuce współczesnej zawitały dziwne kreacje artystyczne: góry z pleśni, rzeźby z pajęczej sieci, a nawet prace łączące ludzkie i roślinne DNA. Witamy w świecie żywych dzieł sztuki.