Być jak Dana Scully
To ojciec flash mobu, gier miejskich i subvertisingu, ale też współzałożyciel festiwalu Burning Man. Lider kontrkultury amerykańskiej lat 80. i 90., John Law zainspirował "Fight Club", Jackassa, Anonymous i Occupy Wall Street. Ten seryjny numerant całe życie walczył z kulturowym konformizmem.