Być jak Dana Scully
Superbohaterowie kojarzą nam się z Amerykanami. Jednak do niedawna naszą wyobraźnię zaludniali superherosi z Francji. Na początku XX w. mieliśmy Fantaxa, Fulgurosa, Atomasa, Nyctalope'a, Czarodziejkę Vegę i innych. Byli poważnymi rywalami Spidermana, Wonder Woman czy Batmana. Co się więc stało? Dlaczego zapomnieliśmy o naszych superbohaterach z początku XX w.?