Honduras: Uciec za wszelką cenęARTE Reportage
Dlaczego wciąż uciekają do Stanów? Z powodu ubóstwa i zbrodni, ale także z powodu suszy, która nęka Amerykę Środkową już od 2014 roku. Susza niszczy ziemie i plony w ich kraju, czego powodem są zmiany klimatyczne pogarszane przez eksploatację zasobów naturalnych przez tutejsze rządy. Mieszkańcy Reitoca walczą w obronie tutejszej rzeki i wioski, jednak już ponad setka z nich zrezygnowała i przeniosła się do Karoliny Północnej by stamtąd wspierać aktywistów ze swojego kraju i walczyć o ochronę zasobów wodnych.