Regał Tunisie (1952)Najlepsze projekty Charlotte Perriand
Dziennikarz Augustin Trapenard uwielbia regały na książki. Zarówno pod względem ich formy, jak i zawartości. W 1952 roku Charlotte Perriand zaprojektowała regał do pokoi studenckich w Maison de la Tunisie w Paryżu, który miał w sobie wszystko, czego mógł oczekiwać jego użytkownik – piękne kolory, modularność i niestandardowy design.