Jurassic Web (5/7)Prototyp Wikipedii
We wczesnych latach 70-tych komputery były w rękach elit: posługiwało się nimi wojsko i aparat państwowy. Aby to zmienić, kolektyw geeków, hippisów i wizjonerów rozpoczyna szalony eksperyment. Chcą zapewnić wszystkim mieszkańcom i mieszkankom rejonu zatoki San Francisco dostęp do pierwszej sieci wymiany wiedzy – bezpłatnej, otwartej i łatwo dostępnej.