Technologia buntu
Decyzja rządu USA o rozpoczęciu komputeryzacji kampusów uniwersyteckich zbiegła się w czasie z protestami młodzieży przeciwko wojnie w Wietnamie. Studenci i studentki wykorzystają nowe technologie do organizacji buntu przeciwko skostniałej władzy.