Śpiewające komputery
Pierwsze komputery IBM kosztowały krocie, więc kupowały je tylko międzynarodowe koncerny. Chciały być nowoczesne i wyobrażały sobie, że wielkie maszyny zwiększą ich produktywność, a do tego zapewnią im renomę na całym świecie. Nie wiedziały jednak, że komputery te są jeszcze bardzo wolne. Ich operatorzy mieli mnóstwo czasu na kreatywność i pisanie nowych programów.