Rewolucje powstawały na powielaczu
Kiedy w Stanach Zjednoczonych lat 60-tych rozkwitły subkultury, do łask powrócił powielacz. Archaiczna maszyna pozwoliła młodym ludziom ominąć rządową cenzurę i rozpowszechniać rewolucyjne idee. Od tamtego czasu powielacz nie stracił popularności.