Piraci telefonii
W latach 60. grupa młodych hakerów włamuje się do najpotężniejszej sieci komunikacyjnej na świecie – amerykańskiej sieci telefonicznej. Robią to dla żartu i zwykłej przyjemności porozumiewania się ze sobą. Jednak ta z pozoru niewinna przygoda szybko przyciąga uwagę władz ...