"Nightmare Creatures" (1997)
Frédéric Motte, Elmobo, od 30 lat broni muzyki metalowej w grach wideo. W 1997 roku był głównym twórcą Nightmare Creatures, mrocznej, nieco satanistycznej historii z XIX-wiecznego Londynu.