Retrogaming made in France (1/10)
Éric Chahi chce przenieść gracza w wyobrażony, ale wiarygodny świat. Swoje gry reżyserował jak filmy animowane. Another World tworzył sam, zamknięty w swoim pokoju przez dwa lata.