Lenistwo pod specjalnym nadzorem
Podstawą prokrastynacji jest kłamstwo, zwane także „usprawiedliwieniem”. Jednak jakimś cudem nie odkładamy na później mediów społecznościowych, gdzie stale marnujemy czas i gdzie jesteśmy najbardziej szpiegowani na każdym kroku...