Praca poważnie szkodzi zdrowiu
Praca staje się coraz bardziej wymagająca – nie wszyscy są w stanie dotrzymać jej tempa. Zażywanie narkotyków w biurze, rekordowa sprzedaż używek i środków przeciwlękowych... Społeczeństwo kapitalistyczne często powoduje stres wśród pracowników i pracodawców. Praca (przesadna) poważnie szkodzi zdrowiu, prokrastynacja może zatem być formą oporu.