Sztuka prokrastynacji (1/7)
Odkładanie rzeczy na później ma sens, ale może być bardzo denerwujące. Z definicji „prokrastynator” nie robi tego, czego się od niego oczekuje. W każdym razie nie wtedy, kiedy powinien. Jego zwierzęcym alter ego jest kot, zwierzę, które nie robi nic w ciągu dnia i zawsze zostawia na jutro mysz, którą mógłby złapać dzisiaj.