Obrazy demonstracji algierskiej młodzieży, które doprowadziły do rezygnacji Abdelaziza Boutefliki, odeszły na cały świat. Naszej ekipie jako jednej z pierwszych udało się być na miejscu i przedstawia historię 3 młodych Algierczyków i ich spojrzenie na zaistniałą sytuację.