Portret Donalda TrumpaPortret Joe Bidena
Kim jest Joe Biden, kandydat Demokratów w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2020 roku? Przedstawiamy krótkie podsumowanie jego życia osobistego, CV i politycznych obietnic.