Brexit krykiecisty Tariqa
Slyszeliśmy już o chaosie w gospodarce, zaburzeniach relacji handlowych i utrudnieniach w tranporcie. Ale jak Brexit wpłynie na klub krykieta ze Strasburga? Tariq Kareemulla opowiada o europejskim rozwodzie z perspektywy swojego klubu i drużyny.