Brexit Włoskiego Harry'ego
98-letni Brytyjczyk Harry Shindler prowadzi kampanię przeciwko Brexitowi z włoskiego Anzio, gdzie zamieszkał wiele lat temu.W 1944 roku walczył o wyzwolenie Włoch spod jarzma faszyzmu i dobrze pamięta tamte czasy. „Żyjemy w pokoju od 75 lat” - mówi - „Europa nigdy nie doświadczyła tylu lat pokoju. Ale wiele osób byłoby gotowych iść dziś na wojnę”.