Brexit codziennie od trzech lat: gdy polityka staje się telenowelą
Jak Brexit wpływa na życie człowieka, który codziennie od trzech lat ogląda o nim godziny materiałów prasowych? Czy temat obojętnieje, czy wprost przeciwnie – nabiera znamion wciągającej telenoweli? Zapytaliśmy o to Xaviera Ropartza, który w redakcji ARTE Journal jest odpowiedzialny za śledzenie i rejestrowanie brexitowych aktualności.