Agata: kandydatka Koalicji Obywatelskiej
Agata Czyżewska ma 25 lat. Urodziła się, wychowała i mieszka w Gdańsku. W jesiennych wyborach startuje do parlamentu z ramienia Koalicji Obywatelskiej.