Migrantki: „podwójna przemoc”
Migrantki są szczególnie narażone. Często przyczyną ich ucieczki z rodzinnego kraju jest przemoc uwarunkowana płcią: gwałty, obrzezania, przymusowa prostytucja... Jednak prawo uchodźców nie dostosowuje się do ich sytuacji: przeznaczone dla mężczyzn przepisy imigracyjne nie chronią kobiet.