Sudan Południowy: Doktor dla ocalałychARTE Reportage
Doktor Atar jest chirurgiem w oddalonym regionie Południowego Sudanu. To lekarz na każdą przypadłość leczący na wszystkie sposoby. Każdego tygodnia operuje około 60 pacjentów. Malaria, ciężkie porody, rany postrzałowe - jego szpital odzwierciedla sytuację kraju nękanego ciągłą przemocą.