Berlin lat 90.
Do upadku muru berlińskiego w listopadzie 1989 roku, berliński ruch graffiti rozwijał się bardzo wolno. Stylistycznie jednak okres ten przyniósł narodziny wielu artystów, którzy odcisnęli piętno na przyszłych pokoleniach grafficiarzy.