Narodziny graffiti w Sztokholmie
Podobnie jak w innych krajach Europy, graffiti pochodzi z wpływów nowojorskich. Po emisji filmu „Style Wars” (1984) Henry'ego Chalfanta w publicznej telewizji, w Sztokholmie rozpoczął się boom kultury hh. Artyści jak ZIGGY i DISEY zaczęli tworzyć graffiti o dużej wartości stylistycznej i stali się punktem odniesienia dla przyszłych szwedzkich i europejskich artystów.