Dortmund, Berlin & Frankfurt
Filmy takie jak „Wild Style” Charliego Ahearna (1982), „Style Wars” Henry'ego Chalfanta (1984) lub „Beat Street” Harry'ego Belafonte (1984) przyczyniły się do wzrostu breakdance’u w Niemczech, a wkrótce potem do pojawienia się graffiti. Od Dortmundu po Berlin, poprzez Frankfurt, pierwsze pokolenie artystów graffiti opowiada, jak zaczęła się ich historia z kulturą hh.