Obsesja mięśni (1/10)
W Kalifornii siłownie to miejsca kultu, a kulturystyka to religia. Trudno się dziwić – opalone kaloryfery są nieodłącznym elementem tutejszej scenerii, a marketing mięśniowy to o wiele więcej niż hantle, suplementy i filety z kurczaka. To odrębna gałąź sztuki.