Hollywood: Fabryka mięśniObsesja mięśni (7/10)
Mięśnie zalały amerykańskie kino – od sag superbohaterów po najlichsze komedie romantyczne. Największymi guru gwiazd stali się trenerzy osobiści. Hollywood zamieniło się w jedną wielką siłownię.