XXXL - im więcej tym lepiej
Napompowane ciała jakby zaraz miały pęknąć i ciągła zachęta do bycia jeszcze większym, jeszcze bardziej masywnym. Czy ciała XXXL są niczym więcej niż wyrazem społeczeństwa, które zawsze chce więcej?