Podział północ-południeDziennik z podróży fotografa Martina Middlebrooka (4/10)
Aby zrozumieć przepaść między północną i południową Anglią, fotograf Martin Middlebrook zatrzymuje się w spokojnym Hebden Bridge, kilka kilometrów od Bradford.