DJ Arafat / Paul Pfeiffer/ Video Game Art / Dasha Ilina / Ronny SenTRACKS
Gra wideo, nowe eldorado artystów / Rozwiązania DIY rosyjskiej artystki Dashy Iliny / Dirty Shirt miesza folk z metalem / DJ Arafat, najbardziej prowokacyjny artysta coupé- décalé / Artysta Paul Pfeiffer manipuluje wydarzeniami sportowymi i teleturniejami / Filmowiec Ronny Sen składa hołd swoim przyjaciołom, których zabiły narkotyki.