"Lato i cała reszta" (2018)Sven Bresser
Pod koniec lata dwaj młodzi Korsykanie zostają sami na swojej bezludnej wyspie. Micka marzy o wyjeździe, ale czy jej przyjaciel Marc-Antoine będzie w stanie wyrwać się z rutyny?