Leonore Heinz, fatalne zauroczenieZapomniani
W latach 50. w Niemczech Zachodnich Leonore Heinz pracowała jako sekretarka w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Przypadkowo poznaje Heinza Sütterlina i zakochuje się w nim szaleńczo. Nie wie jednak, że jej przyszły mąż jest w rzeczywistości szpiegiem KGB, a ożenił się z nią tylko po to, by wydobyć od niej tajne dokumenty...