ZapomnianiBenjamin Ullmo, urojenia opium
W kolonialnych Indochinach francuski oficer marynarki Benjamin Ullmo odkrywa opium. Po powrocie do Francji Benjamin bardzo szybko traci pieniądze na utrzymanie kochanki i kupowanie opium. Wpada więc na szalony pomysł kradzieży tajnych dokumentów, by szantażować nimi Ministerstwo Marynarki Wojennej...