Basil Zaharoff, sprzedawca śmierciZapomniani
W samym sercu dwudziestego wieku Basil Zaharoff wzbogaca się na sprzedaży broni wszystkim stronom konfliktu. Równie wpływowy co tajemniczy, Zaharoff był bandytą, sprzedawcą, strażakiem, artylerzystą, bankierem w Egipcie, przewodnikiem po Konstantynopolu, dyplomatą, a przede wszystkim „sprzedawcą śmierci”. To historia najbogatszego i najbardziej wpływowego człowieka w Europie.